March 29, 2017

Nota Kawan Lama

Oh yes.

Pernah rasa perasaan "kawan" kau cari bila dia susah je?
Lagi straight to the point, kawan yang cari kau bila dia tak ada member?
Sekarang dah ada member, terus senyap.
Bukannya aku nak larang kau berkawan ke apa.
Tapi kalau kau berkawan dengan dia sampai effect kau dengan aku dah kenapa?

Sebelum ni elok je nak melawak kasar, nak bahan, bertepuk tampar ke apa.
Sekali kena "behave" tu terus ikut cakap dia.
Tu yang paling WTF lah.

Lepas tu tak perlu setiap kali aku ajak keluar kau nak angkut dia, nak tanya dia.
Tu aku cakap.
Kau nak berkawan lantak kaulah.
Tapi apahal sampai nak ganggu kau dengan aku?

Kau pulak dengar je kan apa dia cakap, apa dia pesan?
So sekarang ni serius aku malas nak ambil port dengan kau.
Kau buatlah semua benda dengan dia, pergilah memana pun berdua.

Aku dah malas nak fikir.
Selalu sangat makan hati berulam jantung.

Kau dah kenapa?

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum !
Nak comment boleh tapi jangan mencarut ye ?
Terima kasih daun keladi :3